Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 19:45   #758
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Tusen takk for svar pearl!(Sier Streber høflig før hun skynder seg å løpe inni en krok og sier masse stygge ting som ingen andre høre fordi hun sier dem kjempestille)

ok....men hva kan man DA spise- tørt kjøtt eller 2 egg med grønnsaker til?Eller er det noen type saus som er tillatt?

Jeg har vent meg til å bruke kraft av grønnsaker og kokt/stekt kjøtt. Kraften av kokt blomkål og sellerirot er ganske god. Når jeg steker svinekjøtt f.eks. så koker jeg ut litt sky i pannen etterpå. For å variere bruker jeg av og til litt tomatboks oppi. Lammekjøtt gir en fantastisk god saus/suppe/kraft hvis det blir kokt sammen med noen neper. Det blir jo faktisk god kraft med kål også. Jeg tenker ganske likt som når jeg laget saus tidligere, bare jeg jevner den ikke ut med noe. Men det går helt fint for meg. Kokt oksekjøtt gir også god kraft sammen med en suppekvast av purre, løkstikke, persille eller hva man nå måtte ha.

Fisk gir god skyhvis jeg foliesteker og har litt olje og kryder inni pakken.

Sist redigert av Pearl : 05-10-10 kl 20:23. Årsak: Trykkfeil
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat