Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 14:06   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skjønner ikke helt

Slapp av - du har bare holdt på i ELLEVE dager! Kroppen din trenger 2-8 uker (noen trenger lengre tid) på å bli flink til fettforbrenningen. Imens skjer det store fine ting i kroppen din, blant annet holder hormonbalansen på å justere seg. Vann i kroppen kommer og går - det bør du bare venne deg på med en gang

Skulle ønske jeg gikk ned 5 kg på elleve dager... har totalt holdt på et år nå - men gikk ikke ned noe før fra april. Så ikke la de fantastiske gode startresultatene gå til hodet på deg - det kan fort slite på motivasjonen Ta det rolig, nyt maten og finn deg noe annet å fokusere på

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat