Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 22:54   #101
Trolltika
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Alder: 49
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

Åh, kult -et forumtroll
Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd at det var ernæringsfysiologen jeg var hos for noen år siden. Da denne "fagpersonen" (som opererer etter nasjonale normer) ikke kunne sette fingeren på hva jeg gjorde "feil", ble fokuset satt på hva en annen person som hadde vært inne til konsultasjon gjorde feil. Så jeg hadde jojoblodsukker fordi den forrige pasienten spiste for mye godterier på lørdager Trenger jeg å si at legen som sendte meg dit lurte på om jeg var sikker på at jeg hadde vært hos en ernæringsfysiolog og ikke deltaker i "skjult kamera"?

Og for dere som lurer på hva det optimale kostholdet er... Vår kjære velgjører som skal vise oss det, har jo svart på hva som spises -blant annet her:

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

. Bl.a. kjøpte jeg meg litt for mye smågodt på mandag og to lakris-stenger på tirsdag. Fredag bare måtte jeg ha en pakke med kokusboller (slike med sukkerskum i), ble da en pakke med det. Alle de tingene var i grunnhelt unødvendig, spesielt med tanke på at sukker ikke har noen ernæringsmessig verdi i det hele tatt.

Vet ikke, jeg. Har aldri hatt sansen for "gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør", jeg. I allefall ikke når "det jeg sier" er noveller med synsing. Som den helseutdanna teoretikerelskeren jeg er, liker jeg fakta. Ja, åsså vet jo alle at asfalt på veiene er dårlig for ekteskapet. Alle som leser statistikk kan jo se at antall skilsmisser øker proporsjonalt med antall meter asfaltert vei i Norge...

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat