Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 16:04   #81
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

Vi trenger alle en eller annen gang "rive kjæft" som vi sier nordpå.. Denne gangen har NFSU (eller hva h*n het.. husker ikke) fått anledning til det, og det har sikkert vært godt og tilfredsstillende for vedkommende.. Jeg synes heller at vi skal være glade for at vi har vært med i et rehabiliteringspplegg for vedkommede og kanskje gitt vedkommede selvtilliten tilbake grunnet all oppmerksomheten.. (håper noen kan kopiere dette og legge det inn hvis JEG skulle komme til å rive kjæft atter en gang... )

Jeg har fremdeles ikke fått et skikkelig svar på HVA vedkommede spiser... Siden vedkommede spiser bare det eneste riktige.. Vil gjerne vite hva det er... Kneipp kontra valnøttbrød.. Brokkoli kontra blomkål etc etc..