Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 11:10   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Om forbrenningen

Det ER sunt å diskutere! Det ER sunt å få satt meningene sine på prøve, og dermed øke viljen til å se på ting en gang til med et enda mer studerende blikk, og tilegne seg mer og grundigere kunnskap.
Hva som ikke er sunt er å stange hodet i veggen overfor mennesker som spammer forumer med de samme påstandene formulert på en måte som ligner tv-pastor-språk mer enn god arguementasjon innen noe fagfelt.
Skal man først diskutere kosthold med meningsmotstandere, så tror jeg at man bør finne noen som faktisk er i stand til å diskutere. Ingen lærer noe av å framføre sin mening, og deretter putte fingra i ørene og tralle når motstanderen framfører sin.
Jeg tror MFUS virkelig har det for seg at han skal redde oss fra dette hodeløse prosjektet vi bedriver, som får oss til å innbille oss at vi blir slankere og får bedre helse.

Ingen kan få meg til å tro noe som helst på den måten, når det ikke finnes noen virkelig god argumentasjon, ingen vilje til å se flere sider og utvikle seg ... faglig. Kun gjentagelser og hellige overbevisninger. Da nytter det faktisk ikke, og å prøve å diskutere blir mer som å rope i skogen.

Om jeg ikke husker feil, så nevner trådstarter i en annen tråd noe om da man trodde jorda var flat. Jeg kan vedde en hundrings på at dersom det hadde vært internett i middelalderen, da de vanvittige teoriene om at jorden kunne være rund begynte å versere, så hadde MFUS spamma forumer om hvor vanvittig og groteskt og hvor faglig feil det var å komme med sånne påstander.

Ooog det er vel omtrent så mye energi jeg kommer til å bruke på dette framover .
Viser ellers til min fantastiske signatur!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat