Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 01:13   #478
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Du er jo kjempeflink!!! Vi begynte så og si samtidig på ketolyse, men du har mye bedre vektnedgang enn meg ser jeg... Hipp hurra for deg!!!
Min vekt lurer meg litt innimellom dessverre, men jeg tar alltid utgangspunkt i den laveste vekten uansett da...
Kan vise ett tall èn dag, for så å vise halvannen kilo MER dagen etterpå...
Nei, nå er det stopp på veiing hver dag asså...

Takk søte Du er jo også kjempeflink!

Skal veie meg imorgen på en annen vekt for å se om det kan stemme! Isåfall blir jeg utrolig glad!

Men, en av grunnene til at jeg mister så mye tror jeg kan være at jeg kanskje er allergisk mot mel. Mamma har alltid lurt på hvorfor jeg la på meg, spiste jo ikke noe usunnt! Alikevell raste kiloene på... Etter ett par tester mente legen at det var laktose jeg var allergisk mot (Gik rundt med diaree flere ganger om dagen på det værste) Men etter jeg begynte på ketolysekuren har jeg ikke slitt en dag me disse problemene, heller ikke når jeg spiser en boks med kremfløte! Så¨nå lurer mamma på om det er mel jeg er allergisk mot, og derfor kiloene raser. Men, er jo bare bra det

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat