Opprinnelig lagt inn av HP
Kjemperesultat! 
Men sånn før - etter bilde, så skjønner jeg jo at dette er ment til markedsføring... Men er det ikke litt mer riktig å ha 2 like bilder? Da tenker jeg spesiellt på om en planlegger progresjonsbilder. Mest mulig lik, men naturlig kroppsholdning. Samme vinkel. Samme klima - inne/ute. Spille lik "rolle".
Et "god morgen" bilde, og et "fit for fight" bilde blir ganske missvisende... Mener jeg.
Det liksom blitt et slik sedvane at alle slike før og etter bilder skal være slik. Et før bilde hvor du er litt blek og allerhelst ikke noe pump i kroppen, og ett etterbilde der man står anerledes, brun og med pump i kroppen - man skal altså forsøke å få så stor forskjell som overhode mulig på før og etterbilder (se f.eks body for life).
Når sant skal sies var jeg ekstra brun, for å se litt freshere ut - men jeg hadde ikke noe "trykk" i kroppen, dvs. at jeg hadde ikke løftet noe vekter før etterbildet ble tatt.
Men ja, skal det være helt "scientific" så bør man ta begge bildene som du sier i samme posisjon, samme sted osv. Men uansett, jeg gikk ned 11,5 kg - og har aldri vært i bedre form enn hva jeg er nå.
Her er min progresjon siden jeg startet. Målt med fettklype:
Start:
Bryst: 6 mm.
Mage: 15 mm.
Lår: 20 mm.
Slutt,10 uker senere:
Bryst: 2 mm
Mage: 6 mm
Lår: 11 mm.
Fra 13% til 6,5% fett. Jeg halverte altså kroppsfettet på denne tiden, noe som er ekstremt bra.
|