Sv: Julistarternes veietråd!
Heisann, har ikke vert så aktiv med å skrive innlegg her inne, har lest mye av d dere andre skriver.
Tenkte jeg skulle skrive litt om hvordan d har gått med meg siden jeg begynte på ketolyse 15 juli i år.
Har slitt med overvekt siden jeg var liten, og har prøvd mye løye di siste 10åra for å bli kvitt disse alt for mange kiloene; shakes, hard trening, sult, alt mulig, men d har som regel bare resultert i 10kg ned og 15 kg opp igjen.
Har alltid manglet litt av viljestyrken, som jeg føler jeg har fått nå, nå SKAL jeg klare d
Så jeg bestilte boka og disse tablettene og startet på ketolyse, kresen som jeg er var d lite variert kost di første ukene og abstinensene på søtt og andre gode ting, som feks pasta, (har vert pastaelsker) og godt ferskt brød var enorme di første ukene, men kom meg igjennom di 4 første ukene uten sprekk, d var di som var verst. har hatt 2 planlagte sprekker, i september, uten noen store konsekvenser.
nå går d kjempe bra med kostholdet og d blir bare mer og mer en vane.
Har ikke drevet noe stort med trening da jeg har en jobb dr jeg er aktiv heile dagen 
Satte meg ett mål da jeg startet at jeg ønsket å gå ned 15kg frem til jul.
Har til nå gått ned 14kg og vi har bare komt til oktober 
Så nytt mål må settes men har ikke enda kommet frem til ett realistisk mål.
Hilde
|