Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 21:37   #42
MFUS
Sperret

Medlem siden: Oct 2010
MFUS ikke populær nei

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

Dere spør om hvordan jeg spiser, og svar skal dere få.

Jeg spiser langt fra optimalt, snarere tvert imot har jeg spist svært usunt de siste årene. Jeg har ikke vært noen helsefreak, hverken kostholdet er så bra og jeg mosjonerer alt for lite.

Har dog tatt meg noe sammen i det siste.

---

Men det betyr ikke noe, man må skille kunnskap fra livsstil.

Se for dere at en lege røyker, at han advarer mot røyking og sier at røyking ikke er heldig for helsen betyr ikke at budskapet veier mindre for det. Om dere ser poenget...

---

Selv har jeg kilo for mye og formen er ikke hva den en gang var, har meg selv å takke for det. Er jo glad i sjokolade og kaker etc. jeg også, for ikke å snakke om hamburgere m.m. I kombinasjon med latskap setter det sine spor.

Men som sagt, det skal ikke bety noe særlig til eller fra - ikke her på forumet i alle fall...

Vært rimelig flink den siste mnd., og det har gitt positiv effekt på beltespennet, så jeg merker at jeg har hatt fremgang... Var nemlig kommet til et punkt der jeg måtte ta grep og har kunnskapen til det, så burde gjort noe tidligere egentlig. Men jeg har vært flink til å utsette alt.

Hatt noen dårlige dager på veien, men det betyr intet da sammenlignet med for bare en mnd siden og de to foregående år så har det vært en kolosal forbedring. Bl.a. kjøpte jeg meg litt for mye smågodt på mandag og to lakris-stenger på tirsdag. Fredag bare måtte jeg ha en pakke med kokusboller (slike med sukkerskum i), ble da en pakke med det. Alle de tingene var i grunnhelt unødvendig, spesielt med tanke på at sukker ikke har noen ernæringsmessig verdi i det hele tatt.

MFUS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Den eneste riktige Svar med sitat