Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 21:20   #39
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

MFUS, du skryter av ditt eget kunnskapsnivå innen ernæring, men jeg må si at du har kamuflert dette imponerende godt, utifra innleggene dine skulle man tro at du bare er svært, svært ignorant og svært, svært sta.

Flere her har forsøkt å diskutere med deg, men du gjør det svært klart at du ikke er interessert i å diskutere, bare misjonere, og du virker ikke oppegående nok til å ta til deg noe særlig utover det helt banale heller- jeg foreslår at du slutter å spamme dette forumet med innlegg der du bare latterliggjør deg selv, og heller bruker tid og ressurser på å faktisk lære deg litt utover det helt elementære om kosthold.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat