Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 20:11   #27
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Om noen har vært syke, for så å ringe "Jesus leger" (teletjenesten) og så blir frisk...

Ja da hjelper det ikke i det hele tatt å argumentere for at det vitenskaplig og faglig sett fra et legevitenskaplig ståsted ikke har noen effekt, dersom vedkommende er overbevist om at det alternative er riktige.

Slik er det med alt alternativt, også lavkarbohydratslankere (er ønske om vektnedgang det pleier å starte med - så skjer det og personene er omvendt).

Da hjelper det ikke hva enn et fagmiljø sier om at teoriene faglig sett ikke er å foretrekke og at annet er mer hensiktsmessig med tanke på sunnhet.

Argumentasjon kan også vise at rent vegetabilsk kosthold har sin fortreffelighet og veldig mange positive helsegevinster - dem spiser normalt lite fett og proteiner og er rake motsetningen til lavkarbohydratfilosofien i så måte.

Nå er ikke det mest korrekt heller, for vi skal spise animalsk også...

Men vil bare frem til at fine ord og fremstillinger ikke alltid holder de beste faglige mål.

Og ellers har vi det bra i dag??? Jeg har det bra for jeg har begynt på ketolysekuren og det funker! Anbefaler deg også å begynne på ketolyse/lavkarbo. Det er en kjennsgjerning av man føler seg myyye mer vel og blir mer i harmoni med seg selv. Dessuten gjør lavkarbo det slik at hormonene kommer på rett kjøl, uten at jeg antydet noe om DINE hormoner kanskje er på bærtur.. Er det forresten nå du vil jeg skal si : "HALLELUJA!!"??