|
Sv: I morgen starter jeg på ketolysekuren!
Jeg satt meg ned i sofaen for 2-3 uker siden og begynte å bla i "Bedre uten brød" litt for moro skyld. Det endte med at jeg leste ut boka på et par dager Spiser normalt sunt fra før, men frista veldig å gå over til lavkarbo etter å ha lest den boka.
Eneste store endringen som måtte til var å kutte ut brød til frokost og poteten til middag (ris og pasta har jeg spist ekstremt sjeldent).
Fant mange fine oppskrifter her inne på brøderstattere og lapper, og hadde egentlig bare som plan å leve generell lavkarbo ala Lutz.
Har nå holdt på i 2-3 uker, og i starten av uka merket jeg den berømte smaken i munnen og acetonlukt da jeg var på do. Blei litt nysgjerrig på om jeg var i ketose, så dro på apoteket å kjøpte meg sånne stix på fredag, og den var mørkelilla!! Hadde nok drukket litt lite vann den dagen, men testet i går også, etter store inntak av vann, og den var tydelig rosa.
Litt morsomt å plutselig havne i ketose uten at man føler man har gjort noen store endringer i hverdagen.
Tenker i utgangspunktet på helsa, men sier ikke nei takk til å kvitte meg med noen kilo har ikke vekt her hjemme akkurat nå. Men vier ca 75 kg, og blir fornøyd hvis jeg stabiliserer meg under 70 Gjerne ned mot 65.
Lykke til alle sammen 
|