Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 09:31   #475
Medli
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Fikk ikke veid meg sist helg da jeg var bortreist, men i dag viste vekta mi for første gang en fettprosent i kategorien 'overfat' og ikke i 'obese'. I tillegg til at vannprosenten min er under 1% unna å være 'normal'.
Har gått ned litt i kg også, men ikke så fryktelig mye. Samtidig så dukker det opp mer muskelmasse igjen, som jeg ikke helt skjønner hvor kommer fra, ettersom jeg ikke har trent noe ekstra. Denne uka dropper jeg 1 treningsøkt t.o.m. for å øve mer til midtsemesterprøver.

Men siden alt går riktig vei, så kan man ikke klage! Var litt nervøs pga jeg har fått den uvanen at mørk sjokolade som ligger igjen etter helga gjerne blir tatt litt og litt av i løpet av uka. Faller jo aldri ut av ketose, og de inneholder jo bare naturlige stoffer, så ser ikke ut til at det gjør meg noe galt.. Kan prøve å få ei testuke uten nå, siden min 86% kakao snart er borte.

Denne helga har jeg også prøvd å lage is (oppskrift fra Hexeberg sin bok) og tekaker. Kjempegodt! Tekakene blir god variasjon for knekkebrødene, ettersom jeg går litt lei inn i mellom. Var vant fra før av å ha to typer knekkebrød som jeg varierte med.

Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat