si jeg er en smule forvirret Har spist helt i tråd med ED hele uka, og drukket masse vann. Det eneste jeg kanskje ikke har vært flink nok med er å spise nok grønnsaker. Men kan det være grunnen alene Lenge siden jeg hadde så markant søtsug, det er faktisk så ille at jeg merker at en utskeielse lett kan forekomme. Slik har jeg hatt det også, og bare etter bitte litt over en uke på ED kom tante rød her også...når man er riktig godt igang! Jeg tok et ekstra måltid. Gleder meg til å veie meg neste uke for å se hvor mye jeg egentlig skal veie uten all denne væsken i kroppen! Legen min sa det var helt ok¨å ta et x måltid v trening eller veldig sult...jeg misbruker det ikke altså... godt å finne forumet idag. Trengte å "se" litt fler i samme situasjon. Har stått og laget god mat til mange idag uten å smake selv...det går jo bra. Tatt litt pepsi max idag! Gleder meg til fettet bare renner av, jammen skal jeg holde ut. Ikke verdt å hoppe av... Jeg ønsker dere alle lykke til videre, får ta en uke/dag av gangen neste sommer er det vi som skal trives i bikini!