|
Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...
Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.
Kjære vakre nabo Tusen takk for mange fine ord..og det lilla antrekket er desverre for stort, sitter ikke bra lengre , men skal kjøpe nytt jeg.. :-D hehe!!
Jeg prøver jo å drite i hva andre mener om meg, men når det kommer fra venner eller skolevenner så er det litt mer meningsfullt, derfor måtte jeg ha denne utluftninga her med folk som skjønner meg litt.. :-DDDD
*litt stolt* for at jeg har vært med på å lede dere inn på denne smale stien.. og godt å høre dere trives med livsstilen :-P håper høsten er snill mot både deg og dine.. Sees over gjerdet snart??? hehe lenge siden nå.. :-DDD
Klemmer!!
Skjønner at det ikke er noe gøy når det kommer fra dine nærmeste!! Og lilla kledde du, så du må ut og shoppe igjen 
Vi kommer gjerne over gjerdet igjen om ikke lenge! Har vært rimelig hektisk her også etter at begge barna begynte i bhg og jeg tilbake i jobb... Dagene raser avgårde, plutselig er kl midnatt og jeg tenker 'fader, da kom jeg meg ikke tidlig i seng i kveld heller' Sånn er det vel... Men vi har alltids tid til et glass!! Hils Kjetil