Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-10, 19:44   #20
Jorkla
Medlem

Jorkla sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 37
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Samme her - og jeg begynte ikke for vekta sin del engang! Men jeg storkoser meg glugg forderva på dette kostholdet stort sett. Så når enkelte sier at:"Nåh, neste sommer er du tilbake på normal mat igjen!" så tror jeg rett og slett ikke de aner hva de snakker om. For jeg har overhodet ikke lyst til å gå tilbake til å trøkke i meg ting jeg vet er usunt for kroppen min! At jeg unner meg litt en gang i blant er en annen ting, men det gjør jeg jo ikke til daglig.

Men når sønnen på 12 har vært og kjøpt seg en rull sjokolade (han fikk lov av meg) og kommer og byr meg en smakebit så klarer jeg jo ikke å si nei. Ungene skal jo lære seg å dele også og det var veldig koselig gjort av ham så da så.

Takk for konstruktivt innlegg.. :-D Er overbevist om at de "høykarberne" ville ha sagt noe helt annet om de faktisk prøvde ut lavkarbokost. Pluss den irriterende litt hovne holdningen noen av mine venner, har til mitt kosthold og livsstil er rett å slett irriterende

Hehe, du har så rett så rett.. Viktigheten med å lære å dele er stor.. :-P (så lenge jeg slipper å dele på paranøttene mine)

Opprinnelig lagt inn av -marie-, her.

Kjære Jørn!!!

For det første må jeg si at du ser fantastisk ut Spes i det lilla antrekket du kjøpte i sommer!!!!!

For det andre så må du drite i hva folk sier... Du jobber hardt med både studier og jobb (vi ser deg jo aldri lenger, måtte seriøst spørre Terje i dag om du fortsatt var sammen med Kjetil). Du har vært superflink med både mat og trening, regner med Kjetil synes det er skikkelig stas når du er med på hans sykkeltimer!

Også kan du jo ta omtrent all æren for at vi også begynte med lavkarbo Og vi stortrives med vårt nye liv! Tuuuusen takk Jørn, gode høstklemmer til deg også!

Kjære vakre nabo Tusen takk for mange fine ord..og det lilla antrekket er desverre for stort, sitter ikke bra lengre, men skal kjøpe nytt jeg.. :-D hehe!!
Jeg prøver jo å drite i hva andre mener om meg, men når det kommer fra venner eller skolevenner så er det litt mer meningsfullt, derfor måtte jeg ha denne utluftninga her med folk som skjønner meg litt.. :-DDDD

*litt stolt* for at jeg har vært med på å lede dere inn på denne smale stien.. og godt å høre dere trives med livsstilen :-P håper høsten er snill mot både deg og dine.. Sees over gjerdet snart??? hehe lenge siden nå.. :-DDD

Klemmer!!

Til alle dere andre der ute, TAKK hjelper virkelig med positive tilbakemeldinger..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat