|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Så bra Ferskenbeinet!
Gjett hvem som er tilbake på slankern igjen da... Jepp, det er meg, og det verste av alt er at jeg trives med det! Fra en uke til en annen så hoppet vekten fra 64 til litt over 66 kg. Det verste er at jeg ble lettet, for to kilo er grensa jeg har satt meg for å korrigere. Det har ikke vært lett å skjerpe seg igjen (dvs. selve maten er grei, for jeg har levd lkhf hele tiden. jeg har bare fråtset sjokolade og potetgull i tillegg), men det har gjort meg godt. På to døgn har jeg blitt kvitt 1,7 kg og er nede på vekten der jeg har ligget siden jeg nådde målet mitt, så det var heldigvis bare vann. Jeg er mye mindre oppblåst i magen nå og føler meg litt bedre. Jeg er også glad for at jeg skal gå ned et par kilo til (?) sånn at jeg også føler meg ferdig slanket. Jeg kommer ikke til å si det til noen andre enn mannen fordi folk legger seg borti. De kommer ikke til å se forskjell om jeg går ned to kilo til uansett, så da trenger de heller ikke å få vite det og komme med sine meninger om det. Dette gjør jeg ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg tror jeg vil bli mer fornøyd med kroppen min. det føles å være tilbake på slankern og tilnærmet lik ketolyse. Det føles bra å ha kontroll. Jeg kommer ikke til å være like streng med meg selv som jeg var forrige runde siden den siste kiloen eller to ikke er så viktig, men fornuftig skal jeg være. Jeg er spent på hvordan dette vil gå.
|