|
Sv: Gå ned i vekt sammen?
Opprinnelig lagt inn av Linuz, her.
Moogie: Vi får snart danne en liten anti-stress klubb her vi! Herregud som jeg ønsker meg noen rolige uker med nok søvn, uten hverdagsmaset, jobbmaset... til jul kanskje? Jeg må nok bare legge meg før på kvelden.
Jeg overspiste fett i går og det kom raskt ut må jeg si.... i dag har jeg vært på restaurant med jobben, spist tapas. Alle vet jeg er på lavkarbo, så ingen maste om øl og brød, heldigvis. Jeg spiste spekeskinke, ost, scampi, sopp, oksekjøtt, aioli og drakk et glass rødvin. Stinker hvitløk, men tror ikke det ble mange karbene ihvertfall!
Jeg er forresten nede på ca. 90 cm rundt livet og er fornøyd med akuratt den biten!
he-he, ja antistressklubben skulle være noe! men hva skal man gjøre med for å få det til? he-he.
90 cm runt livet høre jo supert ut! Må huske å måle meg når jeg kommer hjem, jeg startet på 124 så vidt jeg klarer å huske, men kanskje ikke rundt livet men heller rundt magen. Jeg vet at jeg har blit lettere der for jeg fikke på meg en bukse som jeg ikke kunne bruke på leeeenge! og nå sitter den kjempe fint på igjen så selv det blei bare noen få kg hadde de mye å si 
Jeg har vert flink igår og idag: spasserte hjem fra skolen igår kveld og gikk halve veien til skolen idag( skulle til optikkeren så jeg blei kjørt ditt og derifra gikk jeg til skolen) også skal jeg spassere hjem idag også. Innom barnehagen og hente minsten også hjem. Det tar meg runt 40 min å spassere hjem i en god tempo så det blir en fin mosjon.