Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-10, 11:42   #1803
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har regnet på denne 1. måneden og jeg finner ut den koster meg minst 5 500 kr med grønnsaker og portoen. Men jeg greier meg ikke med 4 måltider, legen anbefalte 4-5, men jeg må alltid ha 5, på lange dager som tidligvakt dager, må jeg ha 6. ( Har en tøff jobb, trimmer, stort hus etc. er ganske aktiv)
Det vil for oss si nesten hele budsjettet vårt bare på meg, det synes jeg er ekkelt å tenke på, må prøve å dytte det langt baki hodet! (Matbudsjettet vårt-vi har ei med glutenallergi i huset og en mann som spiser"bra"-er 6-8000 pr mnd)Vi vil nå ha mat/husholdningsutgift på ca 11500. Denne 1. måneden, så blir det mindre ettehvert i fasene.
Legetimene kostet 1700 kr 1.gang og nesten 900 andre gangen.

Er egentlig imponert over mannen min jeg også, det var faktisk han som foreslo Lindbergklinikken i utgangspunktet.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat