Guri malla! Dette går jo så det suser! Så gøy!! Vi er helt borte vekk til påske vi, med den farten her! Gratulerer med ny pers!! Og jammen er du straks halvveis til målet ditt og! Kjempeflink er du! Ja jeg klarer ikke la være å gå på vekta hver dag jeg. Men jeg merker at jeg blir MER stressa av IKKE å veie meg.... da går jeg og grubler på vekta hele dagen. Veier jeg meg, - så vet jeg det lissom. Og så har jeg det i bakhue at OM det skulle gå opp en dag, - så er det ingen krise. I dag var jeg 72,1 - altså opp 400 gram siden i går. Men det kan komme av at jeg spiste ganske seint (og ganske mye) i gårkveld, - at jeg ikke har vært på do enda i dag (drittprat) etc... Så lenge jeg spiser og gjør som jeg pleier, - så går jeg ned sakte men sikkert, - det vet jeg jo nå. Litt i rykk og napp riktignok men.... ned! Og i dag prøvde jeg på meg ei bukse som jeg i vår ikke fikk over låra engang..... Den var fortsatt litt trang, - men jeg fikk jammen igjen glidelåsen!! Snart er den passe. Sånt er gøy!!