|
Sv: Konsentrasjonsproblemer?
Huff, da. Sånn skal man IKKE ha det, selv om noen nok har rett i at man kan være litt tåkete i hodet i overgangen når man kommer i ketose, utover det skal jo dette ikke vedvare.
Jeg har nok også litt problemer med konsentrasjon og hukommelse, men dette kommer av hypothyerose og et x antall hoderystelser ( ...) og ikke kostholdet, for det har faktisk forbedret seg mot det det var før jeg la om kostholdet.
Jeg tenkte faktisk jeg skulle foreslå at du øket litt på fettet, men der kom du meg i forkjøpet .
Det med hårtap er vanlig nesten uansett hvilken måte man går ned i vekt på. Hårtap og vekttap går gjerne hånd i hånd, men det går klart fortere dersom man i tillegg sulter kroppen sin på et så voldsomt kaloriunderskudd som 900 kcal om dagen ... Jeg opplevde også en merkbar uttynning av håret da jeg gikk ned nitten kilo for omtrent tre år siden, men i løpet av et års tid så hadde det gått seg til igjen. Jeg har i tillegg brukt Nisim shampoo og balsam som renser håret på rotnivå og stopper opp hårtap, og det hjalp mye på!
Håper det går seg til! Dårlig hukommelse suger ...

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|