Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-10, 08:20   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alkohol og lavkarbo

Her er det veldig varierende erfaringer, men at man ikke kan drikke alkohol på lavkarbo er i hvert fall bare tull! Mange reagerer mer når de er i ketose, for noen går det seg til. Det som er fellesnevneren er at man gjerne blir fortere full enn til vanlig, så det kan være greit å ta det forsiktig i starten.
Jeg tåler alkohol like godt som før, men jeg har vært i ketose i flere år. Jeg blir også langt mindre fyllesyk.
Du kan drikke tørre hvitviner og rødvin (greit å sjekke restsukkerinnholdet på polets nettsider), det finnes øl med redusert sukkerinnhold (lite-øl), noen sukkerfrie cidere (som smaker grusomt ), sprit, whisky og annet brennevin. Vanlig øl, likører, cider og søte hvitviner bør du holde deg unna.
Merk deg også at så lenge alkoholen er i kroppen så vil den ikke forbrenne fett.
Kos deg på fest! .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat