Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-10, 20:06   #468
Lille34
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

[quote=aktivjente;941239][quote=Dollsine;941198] Var ikke på vekta i dag ![/morges; det bruker jeg hver eneste dag...

Sitat:

Så bra! Liker ditt nye fokus, med å se bort fra vekta og er en smule misunnelig. Jeg er dessverre av dem som bare MÅ veie meg hver dag- og hvor evt. stillstand eller oppgang resulterer i dårlig humør den dagen. Har ikke lyst til å være så opphengt i vekt

Ser også at det lett blir en utskeielse når vekta ikke jobber med meg - noe som seff. fører til ny stillstand igjen, og så er det hele en dum, negativ spiral. Bare MÅ komme meg ut av den! Skal klare det!!

Som om jeg skulle sagt det selv! Tallet på vekta styrer dagene mine. Har jeg ikke gått ned, blir jeg i dårlig humør og kan ende med å gi f... og trøstespise. Går jeg opp, er det enda verre. Går jeg ned, er det enten veldig motiverende og bra - eller en grunn til å kunne skeie ut bare bittelitt, ettersom det går så bra likevel. Og da er man jo tilbake til start

Burde egentlig kaste den vekta på huet og rævva ut vinduet, men det blir så dyrt i lengden ettersom jeg alltid ender opp med å kjøpe ei ny for hver gang jeg er så fornuftig...

Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat