Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-10, 11:23   #1796
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ok, fakesmile, da skal jeg snart ta mot til meg å smake semolinarisottoen og en grønnsaks suppe jeg glemte notere hva var er de største nedturene hittil smaksmessig. Jeg putter kanel i vanilje puddingen en dag-supergodt!

Har bestilt mer produkter i dag selv om vi faktisk trengte pengene på kontoen til å overleve til lønna kommerMen skal jeg gjøre dette må jeg gjøre dette, mannen er streng med meg og sier "bestill så du ikke går tom for maten din," så han støtter meg heldigvis- men han kan desverre ikke trylleBle mer kostbart enn jeg hadde forestilt meg dette, 2 turer på kort tid til Bergen og veldig dyrt på klinikkenDet bare SKAL virke etter alt man har "ofret"

Veiedag i dag, har ikke noe vanvittig bra tall å komme med som mange av dere andre etter en uke nei, men ned 2,1 kg på 1 uke er jo ikke ille da

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat