Jeg går på Bergen Handelsgymnasium. Har bare en eksamen igjen, enten på onsdag el. fredag (kommer an på hva jeg kommer opp i). Når den er ferdig kan jeg endelig konsentrere meg om å trene og holde kostholdet. Har egentlig ikke problemer med kostholdet slik jeg hadde før. Liker å spise proteiner og fett, og grønnsaker er jo også godt! Problemet ligger i sukkerduget.. men jeg merket forsovet etter å ha stappet i meg masse krom i sted at søtsuget gav seg.. så det var positivt. Jeg skal prøve å ikke være så streng med meg selv, men det er skremmende at magen min buler litt ut nå som ferien nærmer seg (4 uker til). Det verste er egentlig at jeg føler at jeg ikke har kontroll over meg selv når jeg ikke klarer å holde kostholdet. Det er liksom den tingen jeg får skikkelig "boost" av å klare..
Men men.. det er alltid en ny dag i morgen. Tror jeg skal prøve å være litt mer aktiv her inne mot helgene ettersom det er da jeg pleier å skeie ut. Vil også sette mer fokus på treningen, og heller høyne karbohydratene litt slik at jeg kommer meg igjennom dem.
Takk for støtte! Jeg setter virkeloig pris på det.