|
Sv: Synger på siste vers...
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Det kommer jo litt an på hva du gjør utav det da. Mannen min planlegger ikke så voldsomt mye, etter en stund blir det jo en vane. Han spiser mye egg/bacon og lignende til frokost, eller kanskje en kyllingfilet fra dagen før + litt grønt. Til lunsj er det som regel middagsrester, jeg sørger alltid for å lage ekstra middag så det er nok til ham til dagen etter.
Og aldri brødskiver med sønnen din? Har du prøvd å lage lavkarbobrød? Karins brød er kjempegodt, ser helt ut som ekte grovbrød og smaker ikke så veeldig langt ifra ekte vare synes jeg. Du kan også lage Nille sine nøtte-ostemuffins, eller lage nøttebrød på 2 minutter i mikroen, det er mange gode oppskrifter her inne.
Jeg synes det høres merkelig ut at du har gått slavisk på ketolyse i en hel måned og gått opp 500 gram? Har du ikke gått ned noe som helst? Hva spiser du da? Kan du ikke legge ut en typisk dagsmeny?
Neida, jeg har gått ned 3,1 kg tilsammen, men første uken teller jeg ikke så mye med, for det er jo "bare vann". Synes de neste ukene som kommer er viktigere, og når det da er 300 gram og 100 gram så synes jeg ikke det er de helt store resultatene, ergo ikke verdt det.. I forhold til GR hvor man (jeg) pleier å ha en jevn vektnedgang, hvis jeg følger kostholdet like godt som jeg har gjort her.
Har bakt masse! Prøvd brød, muffins, pannekaker, oopsie, pizzabunner osv, så det er ikke det at jeg ikke har prøvd altså Brødet mugnet tilslutt.... Men klarer ikke egg akkurat nå, og heller ikke avocado. Jeg orker ikke stå i 20 min om morgenen for å lage en pannekake til frokost.. Huff,nå ble det mye klaging, var mere ment som svar på spm. Kanskje det bare er sånn at det ikke passer for meg og min kropp... Føler at jeg har lært mye av å ha prøvd det, og håper at jeg klarer å følge GR hvis jeg går tilbake til det. Men etter å ha prøvd dette, så vet jeg også hvor bra kroppen kan føle seg! Så alt har ikke bare vært negativt 

|