|
Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Flott! Ta utblåsingen her!! Hvis du er syk og trenger all energi på å bli frisk er du nok lur om du prioriterer det. Du kan jo fortsatt spise vanlig mat men droppe brød, potet, pasta, ris osv. Jeg tar en sånn pause nå og jobber samtidig med å få sortert litt i hodet. Lar være å spise ovennevnte og sukker og sånt, og prøver å fokusere på andre ting i stedet. Det går bra til slutt var det en klok mann som sa - og er det ikke bra så er det ikke slutt. Jeg tror det kan stemme for oss som sliter med dette her inne.
Jeg er kronisk syk, og blir neppe frisk igjen. Men jeg blir sykere om jeg stresser, og det vil jeg jo unngå. Har bl a fatigue, og må derfor posjonere det lille jeg har av energi daglig. Skjer endel ting i livet nå, bl a med ungene, som krever at jeg bruker energien der istedetfor på slanking. Så da blir det sånn
Jeg kommer til å holde meg til lavkarbo, da det er sånn jeg ønsker å leve, men jeg går ikke inn for å slanke meg nå. Jeg bare spiser sunt, men sikkert med litt mer utskeiielser enn jeg ville hatt om jeg skulle slanke meg.
Helt enig med deg i at en pause er bra om man sliter veldig, ellers går man bare lei og gir opp. Ta heller en pause og begynn med frisk giv senere

|