Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 09:35   #8
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Syk i dag og skjelven i kroppen

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

Heihei 157cm joda, tar det jeg skal ta....men er veldig forsiktig med salt da....får vel bare se det an, vil jo fortsett med dette, vekta går jo ned, mulig jeg spiser lite at det er derfor jeg føler meg sånn i kroppen....får prøve litt til

Jeg blir skikkelig dårlig om jeg ikke får i meg nok salt i forhold til væskeinntaket mitt, nemlig, derfor det er det første jeg spør om. Så når jeg kjenner jeg blir svimmel og liksom beveger meg i slow motion, så bytter jeg ut vannet med farris, og prøver å spise en liten håndflate nøtter eller et par skiver spekeskinke eller noe sånt. Farrisen er ofte tilstrekkelig i seg selv, den.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat