Tråd: Sukk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-05, 19:18   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hei Tina F

Jeg ville egentlig bare si at du må ikke være så streg med deg selv!
Du både jobber og skal ta eksamen! Jeg for min del er nær ved å bli totalt tussete av bare å skulle ha eksamen...
Sånn frem til eksamen, så kansje du kan legge listen litt lavere? Det har hvertfall jeg kommet frem til at er lurt... For da blir jeg ikke sprø når jeg ikke gjør ting helt riktig.
Har du mulighet til å ta deg små stunder i løpet av dagen der du puster rolig, tenker på noe kjekt, og får stresset ned litt? kansje sove litt på dagen noen dager sånn fem mot eksamen? alt trenger ikke fungere som vanslg frem mot eksamenen,- det viktigste er at du tar vare på deg selv og er snill med deg selv frem til den er overstått. Rutiner og "det optimale" kommer etterpå.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat