Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 07:14   #66
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Øøøøh, han som endte opp med å spille Mitchell er jo tusen ganger penere enn Flanagan, synes jeg. Men hver sin smak.

Kan godt hende han er flink altså, men jeg fikk bare sånn glættis-assosiasjon når jeg begynte å se episode nummer to . Men så er jeg veldig glad i tynne hengslete menn, og synes 'kroppete' menn er fullstendig turn off ... . Så jeg tror jeg må vente litt til for å komme over det, hehe.

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Frustrerte fruer (jada vet det ikke sendes nå), (...) Medium, (vet disse heller ikke går nå)

Første episode i sjuende sesong av Desperate Housewives kom i går, og første episode i sesong seks av Medium kom på lørdag

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat