Tråd: Stevia
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 03:38   #6
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Stevia

Det at stevia inneheld stoff som kan senke fruktbarheten er vel kjend frå måten det har blitt brukt m.a. i Paraguay der planta kjem frå. Meiner å hugse det frå da eg først las om stevia for mange år sidan, og det var ikkje da snakk om permanente endringar, i menn, om eg hugsar rett.

Men tenk no på at rotteforsøk er ekstreme, og avspeiler ikkje nødvendigvis det som skjer i mennesket ved normal bruk. Ser ein liknande ting i Japan der det har vore i utstrakt bruk i fleire tiår? Nei. Det at det ikkje er godkjend som næringsmiddel tar eg med ei gedigen klype salt. Norge må jo berre dilte jo berre etter EU i ett og alt, uansett om det er rett eller galt.

Nero: Skilnaden på dei to er at den minste boksen er 95% rein, mens den andre inneheld mykje fyllstoff (inulin) som gjer det enklare å dosere. Stevia brukes i små mengder, for det er veldig søtt.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat