Sukk!
NÅ ER JEG SÅ SUR PÅ MEG SELV!!! Jeg klarer ikke å holde meg til noe som helst kosthold! Jeg er en idiot med null viljestyrke! Hvor har motivasjonen min tatt veien??!! Hvor!!?? Jeg er helt oppgitt. Fatter det ikke. Denne helgen har jeg spist alt jeg har kommet over! Det er helt sykt! Jeg føler meg kvalm og ekkel!Jeg tror ikke jeg gikk noe særlig ned i forrige uke, og har gått og klaget på dietten, at det ikke funker lenger... og at kroppen min sikkert bare ha blitt vant til den.. men så ble jeg minnet på av venninnen min "Ikke skyld på dietten hvis du ikke følger dietten!!" - ikke rart det ikke funker denne gangen med alle snarveiene jeg tar - atkins barer - cottage cheese med jordbær.. selvfølgelig spiser jeg mer hvis jeg "jukser" - det er jo derfor jeg ikke blir kvalm og svimmel denne gangen og ikke mister appetitten... Åh gud hvor jeg savner det å miste appetitten..
Har tatt masse krom nå og helt nedpå masse masse loppefrø for å fjerne alt sukkertullet!!
Jeg skal prøve i morgen å komme meg på rett vei, men det er ikke lett. Eksamener, jobb og alt sliter meg ut, og derfor faller jeg av.. fordi jeg er trøtt og har null energi! Fordi jeg ikke gjør ting jeg vil gjøre, bare stresser og stresser hele tiden! - og så hjelper det ikke stort at jeg feiler hele veien heller..
Jeg måtte bare skrive dette her et sted, for jeg er helt fortvilet.. Hvis noen har noen gode tips eller erfaringer så bare sleng dem inn.