Tråd: Tusen tanker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-10, 11:04   #14
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Okei! Er ikke så greit egentlig... Jeg sitter i kassa i butikk i tillegg da. Folk handler brus og godterier som bare f. Jeg blir sååå sjalu. Spesielt på tynne jenter Jeg er 90% sikker på at jeg ikke kan leve sånn her resten av livet, men er bestemt på å få trening inn i hverdagen, slik at jeg forhåpentligvis kan leve lavkarbo til en viss grad, men også spise en normal sjokolade og drikke normal brus i helga.

Her er det noe som skurrer i mine ører når man har en BMI på 22 og sett i den sammenheng bør du tenke litt på hva du mener er tynne jenter og hvor du vil ende opp.

Det er greit at BMI ikke sier alt og at man ønsker å gå ned de siste kiloene men å være så opphengt når man allerede er normalvektig er å dra det langt i og med at du ikke har sagt noe om at du har en spiseforstyrrelse.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat