Tråd: Tusen tanker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 22:13   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tusen tanker?

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Ja kanskje det, Ada. Sitter og tenker når jeg slår inn varene "det kan jeg ikke spise, det er bare karbo, det er bare sukker... " osv. greier ikke la vær!

Tenker på mat når jeg ser sulten jeg også, men er verst på morran. Å LAGE mat på morran er et ork...

Hva kan du gjøre for å unngå å lage mat om morran? jeg spiser lavkarbo-brød (1g pr skive) med pålegg på. Eller så drikker jeg ferdiglaget cappuchino-smoothie, eller litt grillet kylling med dressing. Men nå lager jo jeg ferdig 95% av all maten min i porsjoner og fryser ned på forhånd. Bakgrunnen er at jeg må passe kcaloriene - men det kan jo være et like greit tips for å slippe å stresse med maten synes det er en drøm å bare gå i frysen å hente to porsjoner når jeg drar på jobb om morgenen - tiner til lunsj

Du burde ikke være sulten på dette kostholdet... da jeg spiste generell lavkarbo - så mye jeg ville i mengde - var jeg stadig vekk veldig sulten (hver dag faktisk). Etter at jeg reduserte porsjonene og sikkert også noe i karbo (i dag ca 20g karbo pr dag) - forsvant ALL sultfølelse - og med den mye av fyse-/stress/tenke mat stresset

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat