Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 09:35   #154
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Det er merkelig hvordan suget etter ulovlige ting kommer og går. Har vært matlei de siste dagene, og har dermed måtte ta varianter som er lovlige, men som kunne inneholdt mer grønnsaker for å få i meg mat i det siste.

I går kveld hadde jeg ulovlighetssuget fra helvete (vil ikke nødvendigvis kalle det søtsug, men jeg hadde lyst på alt som ikke var lov - burger (med brød), pizza (med ordentlig bunn), sjokolade, øl, pasta - alt). Var i tillegg invitert til en kompis for å drikke øl og fjase, men endte med å takke nei, fordi det ville blitt for hardt å se andre drikke øl mens jeg drakk vann. Bedre i dag, og glad for at jeg blei hjemme. Stor IFA blei redninga - blei vel en 5-6 stykker av dem i går.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat