|
Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.
Får jeg spørre hvor i Trøndelag dere er fra, Dollsine og 1979? Vassfjellet er ukjent for meg, tror jeg ihvertfall.
1979: har selv hatt spiseforstyrrelser i 18 år, og jeg kjenner at dette ikke er bra for meg. Har gått over fra Ketolyse til Lindberg, men sf'n blir veldig trigget, slik den alltid blir når jeg er på slanker'n. Eller, den blir jo trigget om jeg ikke slanker meg også, så lenge jeg er misfornøyd med meg selv. Og det er jeg jo stort sett... Har det best når jeg har gått ned noen kilo og greier å holde meg der ei stund. Så begynner jeg å gå opp igjen osv osv. Sf'n er vel egentlig til stede hele tiden uansett, så det er ikke lett å si om dette er bra eller dårlig. Om ting løsner litt, og jeg begynner å gå ned, så roer den seg etterhvert. Når jeg står stille over lengre tid, blir jeg motløs og begynner å tenke sf-tanker. Ikke enkelt dette.... men det skal bli bra til slutt

Egentlig så var det du skrev her tatt rett ut av mitt liv.
Ketolyse funker for meg når jeg går ned, men blir det stagnasjon så er det rett tilbake på usunn tankegang.
Men som du skriver så SKAL det gå bra til slutt
Jeg bor forresten i Trondheim. Vassfjellet er i utgangspunktet slalombakker, men er nydelig å gå tur i. Spsielt på høsten.
Er i fra du da?