|
Sv: Vanskelig å få opp vekta
Nå gir du minimax, den er såvidt jeg vet ikke laget til så store barn som du har og den inneholder ikke ekstremt mye næring.
Men ellers går det an å gå berikningspulver i det hun drikker, vi er nødt til å gjøre det med Dokka nå, for vi får henne ikke opp i vekt fort nok og vi vil nødig gå tilbake til 100% sonding når vi er kommet så langt.
Dokka vår liker ikke babymat, hun vil ha skikkelig mat med krydder og salt, hun nekter å smake på skvipet til nestlè, og det skjønner jeg godt, det smaker ikke noe.
Jeg synes du skal få kreve møte med ernæringsfysiolog, kanskje habben kan pushe på å få time?
Her i hedmark er det nesten umulig å få tak i ernæringsfysiolog, vi har kun hatt kontakt med ernærligsfysiolog på Riksen og den dama synes sondemat på pose er helt ok og ville ikke hjelpe meg å lage opplegg med vanlig mat som kunne sondes. Og dama elsker nestlè, altså spiser det selv og synes det er godt Koselig dame altså, men ikke helt som meg som helst vil gi skikkelig hjemmelaget mat og skyr nestlè(ironisk nok er sondematen vi bruker fra nestlè) som pesten.
|