Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 23:35   #3612
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke om det er malurt i. Vet ikke om det en gang selges absinth kommersielt noen steder med malurt, heller. Men det er jo i grunn ikke mye absinth uten, heller da. Så, svaret er egentlig, jeg vet ikke.
Haha, ja, jeg har hatt mine mest "spennende" fyllekuler på absinth, og ratzeputz not to mention . (Hvilket er helt lovlig, og ikke minst bra mot forkjølelse ).
Ellers vet jeg ikke. Jeg var stort sett bare på brukthandler i Praha, men har du lyst på en fet marionette, så er Praha stedet. Under Karlsbrua ligger en av de beste sjappene, verksted og butikk i en !
Ellers kan jeg anbefale Kafka-museet, dersom du er et fan (jeg er ), og en ting jeg ikke fikk anledning til å se, fordi man må ta buss ut av sentrum, og den går visst bare to ganger om dagen hver vei, er den kirka som er dekorert med menneskebein, Sedlec Ossuary. Dit SKAL jeg neste gang jeg drar til Praha!

Det går tog to ganger i timen til Sedlec/Kutna Hora. Og det er ikke så langt å gå til kirka som taxisjåføren skal ha det til. Vi betalte masse penger for en taxi som kjørte den omturen. Jeg syns Kirka er litt oppskrytt. Har vært der to ganger da Men den lille byen er kjempefin og vel verdt å spasere rundt i. De har også mange gode restauranter. Og så kan man reise til Behoemias fabrikkutsalg (krystall). Det er kjempebillig. Jeg har ikke vært i Praha etter jeg begynte på lavkarbo. Men jeg tror de har lavkarbovennlig mat de fleste steder. Men vet ikke om de har noe som man "må" ha med hjem.

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF