|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Mine har blitt mindre. Er ikke sikker på om det er eller da. *hehe* Tror jeg har gått ned fra 75E til 70DD eller noe sånt, men det er vel bare litt fett som har forsvunnet. Og nei - de står definitivt ikke av seg selv! Tyngdekrafta har tatt sitt tak gitt... Fineste bh'n min, 75 E, har blitt så stor rundt at puppene truer med å gli ned under om jeg strekker armene i været. På den annen side har jeg ikke dobbeltpupp lenger i den jeg har på nå i 75D da og den er i et adskillig rimeligere merke så noen fordeler er det jo... 
Jeg er enda ikke der at jeg kan kjøpe BH'er i Norge. Eller på vanlige butikker. Jeg var på en spesialforetning. Og hun sa jeg måtte regne med at alle BH'ene var i farge pudder, med skihoppform og uten spiler når jeg har så store pupper. Hun var ikke interessert i å sjekke om det var mulig å bestille noen av de fine BH'ene i min str. Så nå MÅ jeg bare til UK for å kjøpe BH'e (www.bravissimo.com). Har funnet noen få på La Senza i Dublin også. Noen som vet om de har det her i Norge? Nå har jeg tenkt at jeg bare kjøper en BH i gangen til jeg er den str jeg skal være. For det er ganske dyrt. Og de fleste gamle BH'ene er jo to str for store nå..
|