|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.
Har noen av dere fått større bryst av å gå på lavkarbo? Mine ble slappe og hang en del. Men nå har jeg merket at de er blitt fastere. Ikke at de står der av seg selv, eller noe. Men det virker som de har fått et løft og nå tror jeg at de har blitt større igjen. For nå har jeg brukt den samme bh'en nesten hele tiden de siste to mnd. Og den siste uka har jeg liksom fått dobbelpupp i den. Syns det er veldig mystifistisk Noen som har opplevd noe lignende? Leste en gang på kostdoktorn at han hadde hørt om mange som fikk større bryster av lavkarbo. Interessant konsept 
Mine har blitt mindre. Er ikke sikker på om det er eller da. *hehe* Tror jeg har gått ned fra 75E til 70DD eller noe sånt, men det er vel bare litt fett som har forsvunnet. Og nei - de står definitivt ikke av seg selv! Tyngdekrafta har tatt sitt tak gitt... Fineste bh'n min, 75 E, har blitt så stor rundt at puppene truer med å gli ned under om jeg strekker armene i været. På den annen side har jeg ikke dobbeltpupp lenger i den jeg har på nå i 75D da og den er i et adskillig rimeligere merke så noen fordeler er det jo... 
|