Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 17:47   #1744
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da kom endelig forsyningen med ED-produkter, og dermed fikk jeg lagt inn en trimøkt for å få hentet pakken på posten.
Tok ca 1 time å gå fram og tilbake til butikken/posten, så det hjelper jo på treningsutfordringen for september
Har fått bl.a. bestilt frokostblandingen og pannekakene , og tenker å teste om jeg kanskje liker pannekakene igjen ved å ha det til kvelds.
Selv om jeg fortsatt har produkter for ca 1 uke på jobb, så var det begynt å bli tomt i skapet her hjemme - og det går jo ikke

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat