Tråd: Fatshaming
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 14:43   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fatshaming

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg trodde aldri jeg skulle si det (før den nye serien hans kom på tv), men jeg liker Jan Thomas

Jeg har ikke sett den nye serien hans (eller hørt om den, tror jeg!?), men jeg hørte han på P3-morgen her, og han sa noe veldig bra noe;
-Du sier du ikke har kinnbein -jeg sier, selvfølgelig har du kinnbein, la oss fremheve dem! Du sier du ikke har midje -jeg sier la oss finne midja di!
Jeg har aldri hatt noe mot Jan Thomas, det er vel mest snakk om se forbi botoxen, tenåringsbruden og eggehvitedietten hans, egentlig ganske trist at det er dét han har blitt kjent for, når det han burde vært kjent for er at han er en veldig dyktig stylist, og heldigvis for han, utstyrt med en god porsjon selvironi .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat