Tråd: Fatshaming
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 14:33   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fatshaming

Selv om jeg er mer eller mindre normalvektig i dag, så synes jeg egentlig klesstørrelser mer enn noe annet er forvirrende. Til og med i samme butikk kan jeg finne en topp som sitter finfint i 38, men på et annet plagg igjen så må jeg opp i 42, kanskje til og med 44.
Det er i utgangspunktet en stor lettelse å kunne handle i de "vanlige" avdelingene, men jeg er fortsatt litt sånn oppgitt over at det ikke er noe ordentlig samsvar når det til og med er samme kjede.

Men, en morsom ting, jeg var innom H&M en tur i dag, og så en leopardmønstra cardigan, jeg har lett etter en lenge i riktig farge og mønstertetthet, og denne så ut til å være perfekt, helt til jeg skjønte at jeg var på BiB-avdelinga, og den minste, XL, svømte jeg i . Synd med tanke på at jeg virkelig ville ha den, men det satte ting litt i perspektiv for meg, det er lett å glemme hva slags jobb man har gjort, og jeg måtte faktisk ta den på meg før jeg skjønte at den var for stor ...
Men jeg kan i alle fall melde om dødsfine leopardcardiganer på BiB, med både fin passform og kvalitet . It's not all bad!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat