Tråd: Fatshaming
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 09:01   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fatshaming

Er det mange kommentarer som er slettet? For jeg synes det var en overvekt av relativt saklige kommentarer, krydret av en god del usaklighet, men det var en del kommentarer som henviste til innlegg som muligens var fjernet.

Jeg synes det var et fint blogginnlegg, og synes ut fra egen erfaring at de avdelingene med store størrelser kan være utrolig håpløse, og jeg håper jeg aldri behøver å handle på BiB eller Xlent og tilsvarende igjen, men å påstå at at når man er tjukk, og dermed mangler selvdisiplin så fortjener man uansett ikke å føle seg flott, det er en stigmatisering som gjør meg dårlig. Samtidig må jeg også si meg enig i det mange skriver der inne, hvorfor skal det være mer greit å disse tynne mennesker? Er det mer greit å si at når noen er tynne, så er de stygge? Akkurat som mange overvektige sliter med et lavt stoffskifte så har mange tynne et høyt som potensielt kan skape like store problemer, med selvfølelse så vel som helse. Det har liksom blitt så mye mer korrekt å feire former kontra det å feire mangfoldet. Jeg kan synes en tynn litt guttete jentekropp a la Kathy Moenning kan være vel så vakker som svulmende former som f.eks Christina Hendricks.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat