Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 07:50   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Varmere i kroppen på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Sambo var grisevill i vinter da han kom hjem fra jobb, satte fint lite pris på mine 14 "varme" inne og åpen verandadør
Jeg tuslet rundt barbent med t-trøye og tynn joggebukse og syntes fortsatt det var litt varmt

sånn gjør jeg også... hehe... liker at det er kaldt i stua om morgenen for da er jeg så sinnsykt varm i hele kroppen... sambo holder på å fryse seg forderva (smale mannen)... I dag holder jeg på å gå for det - fingrene og hendene mine KOKER! Sitter og holder på en frosset smoothie for å roe det ned men foreløpig ingen hjelp der... Svetter ikke - bare koker innenifra!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat