Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-05, 18:02   #4
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

JA! Skriver under på det Silje sa her: gå en tur! Tren litt! Da føler du deg mye bedre! og du får forbrent noe av sjokoladen i tillegg!

Til en annen gang kan du heller prøve å skeie ut med noe lovlig, men likevel godt! jeg laga meg hjemmelaga, lavkarbo iskrem i dag! Funker som erstatning iblant. Men ikke bekymre deg! Alle opplever at vekta stopper opp innimellom, og de fleste av oss vet nøyaktig hvordan du har det... Skal liksom så utrolig lite til for å vippe oss av pinnen når vi først er trist og lei når vi ikke får resultater...

Bare fortsett der du slapp, get back in the saddle! Så skal du se at det går nok finfint videre! Kan ta et par dager før vekttapet kommer igang igjen, men dette klarer du! Bare tenk på hvor godt kroppen har av lavkarbo-mat, og bekreft for deg selv: jeg er sunn! jeg er ikke avhengig av sukker! Jeg klarer meg fint uten snop og godteri! Det er bare et sug, ikke et behov, og nå skal jeg bevise for meg selv hvor sterk jeg er, og motstå suget!

Som du selv sa, så hjelper det ikke å handle når man er sulten. Tenk heller på all den gode lavkarbomaten du kan lage (og handle inn ting til det) enn på den ene lille dumme, teite, fæle, usunne sjokoladebiten som likevel ikke gjør deg noe godt! Kanskje den smaker godt akkurat idet du putter den i munnen, men så gir den dårlig samvittighet og plager etterpå uansett! Tenk lenger enn smaken! Tenk på helsa og samvittigheten! Når sjokoladen likevel gjør deg lei og miserabel, la være til en annen gang

Opp og stå (eller oppedei som vi sier i stavanger) *børste av støv og blåsepå*. Sånn! Fortsett der du slapp, lille venn! Ikke gi opp!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat