Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-10, 14:38   #199
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Kpia, her.

Nå er jeg igang med dag 1 på Spis deg Slank-dietten. Hentet mat i går, jeg har nok bestilt "brød-dietten" for det er jo brød i 3 måltider. Jeg ser at det ikke er så mye mat, og jeg er veldig spent på å se om jeg får noen fortgang i slankingen. Har jo levd på et lav-karbo kosthold i mange måneder. Målet er å gå ned 8 kg, så jeg håper det løsner med dette.
Jeg er veldig motivert og vet at jeg kan være veldig viljesterk når jeg har en diett å forholde meg til, småspisingen blir liksom ikke noe problem. Tusen takk for informative svar fra deg også, Nerthus. Du er inspirerende.
Skal holde dere oppdatert. Ideen til Spis deg Slank er forresten helt genial, tenk hvor mye dette kunne "tatt av" med litt mer markedsføring...
Må se og få bestilt boka også, noen som vet om denne også selges i bokhandelen?

Bare hyggelig - fint at jeg kan være til hjelp

Tror du må bestille boka på sidene deres - den står på bokkilden - men som ikke til salgs av en eller annen grunn.

Få høre hvordan det går med deg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat