Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-05, 16:46   #7
lowcaarbdieter
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Alder: 50
lowcaarbdieter er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Lise

Driver du med konkurranser?

Takk for alle positive tilbakemeldinger. Nei, jeg driver ikke med konkurranser. Det er jeg som driver nettsiden my-lowcarbdiet.com og har konstruert dietten. Etter en lang tid med "vanlig" mat og mye jobbing, tenkte jeg å gå fram som et godt eksempel og følge dietten til punkt og prikke bare for å bevise hvor mye man kan forandre kroppen på bare 10 uker. Har fått gode tilbakemeldinger fra flere brukere på dietten og fra noen av mine klienter, også noen brukere fra dette forumet.

Jobber for tiden som Personlig trener - da blir det stor fokus på trening og kosthold, men setter som regel ikke mine "vanlige" klienter på en såpass stikt kostprogram uten videre. Da starter vi heller med enkle kostholdsprinsipper og jobber oss derifra.

Målsettingen med 10 ukersdietten, var altså å bevise at man kan forandre kroppen sin veldig mye på kort tid. Dette kan man klare dersom man er såpass disiplinert og holder seg til et spesifikt kost og treningsopplegg - og dette uten bruk av ulovelige prestasjonsmilder som heller ikke er bra for helsen!

lowcaarbdieter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat