Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-10, 00:11   #36
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Er det rett å kaste ut sigøynere fra landet?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Emosjonalisme og hyperbol med rennesteins-blogg assosiasjon til nazisme etc., ødelegger for Jan Otto sin artikkel og hva som kunne vært berettiget kritikk av behandlingen av slike minoriteter.

Jeg synes kommentarfeltet etter artikkelen gir en bedre balanse for hva folk tenker om saken og hva som er grunnen til at Frankrike har handlet slik de har.

Men det er noen som ikke er så interessert i tørre fakta ser det ut til?

BiggieS

Ja, det er i kommentarfeltene etter artikler i medier man generelt finner det lesverdige, er det ikke? Og det er vel bare der ord som "emosjonalisme" blir brukt, siden det pr.definisjon ikke er et ord, utifra norske ordbøker. Bare for å komme med litt sånne "tørre fakta" du synes så brennende interessert i, i motsetning til oss andre her. Eller er det kanskje bare "tørre fakta" som støtter opp om deres meninger du og Plastbox finner særlig interessante?

Når EU-kommisær for justis-og borgerrettigheter Viviane Reding går ut og trekker paralleller til nazisme, er dette vel strengt tatt ikke "emosjonalisme" fra naive, venstrevridde romantikere.

Jeg velger å gjøre som Photo, trekke meg ut av denne diskusjonen før jeg får helseproblemer. Utter ignorance combined with arrogance is just too much.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat