Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 22:24   #1
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Varmere i kroppen på lavkarbo?

Jeg har lest at man kan bli litt varmere i kroppen på lavkarbo, men dette er helt vilt! Jeg er egentlig en skikkelig frossenpinn, men nå er jeg kjempevarm hele tiden jo! Tidligere har jeg pleid å bruke ull-termodyne hele sommeren og plusset på en med sommerulldyne i tillegg på vinteren, men i sommer har den tynne sommerulldyna vært mer enn nok og vi har ikke hatt en spesielt varm sommer her. Nå bruker jeg bare termoulldyna og ser nesten ikke for meg at jeg skal få bruk for begge i vinter.

Satt på foreldremøte nylig og mange av de andre satt i hettejakker og tykke gensere og greier - jeg vrengte av meg den ene jakken og genseren etter den andre og satt til slutt i en tynn topp og svettet som bare det! Føttene som alltid var kalde er nå varme så og si hele tiden!

Det er ikke hetetokter som i overgangsalderen, men konstant veldig varm uten å være syk. Egentlig behagelig, men innimellom i varmeste laget... Men jeg går vinteren lyst i møte da! Andre som har det sånn?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat